Logo

טיול נשים - דובאי

מחיר

טקסט ממלא מקום

אזור

דובאי, איחוד האמירויות הערביות

תאריכים

5 ימים

ניפגש בנתב"ג כשלוש שעות לפני ההמראה, כאשר ננחת ונאסוף את המזוודות נפגוש את המדריכה המקומית שלנו ונצא איתה לכיוון העיר שכל ישראלי חולם להיות בה וכל ישראלית חלמה להצטלם בה.
נבקר ברובע ההיסטורי אל פאחידי. נחצה את הנחל המפורסם במונית המים המפורסמת, נבקר במסגרת דובאי שבה ניחשף לדובאי המודרנית מול דובאי העתיקה.
נעבור לג'ומיירה, הארמון הציורי ואזור המגורים של דובאי; שם נמצא גם מסגד ג'ומיירה המפורסם ונבקר בבית שייח' סעד (ביתה לשעבר של המשפחה השלטת) נבקר בשוק המקומי הידוע ובו נמכרים טקסטיל, זהב ותבלינים, זמן חופשי יינתן לקניות.
נחזור למלון לצ'ק אין וקבלת חדרים.
בשעה 19:00 נצא לכיוון המרינה לשייט לילי עם ארוחת ערב.

לאחר ארוחת הבוקר, נטייל במרכז העיר. נגיע לקניון דובאי, הקניון הגדול בעולם שמשתרע על פני 1,124,000 מטר מרובע! במקום יש אקווריום, פארק עתידני, מרוצי קארטינג פארק מציאות מדומה וכל החנויות שרק תרצו.
בסמוך לשקיעה נעלה למגדל בורג' חאליפה, הבניין הגבוה בעולם. נעלה לקומה ה124 ומשם נצפה על כל האזור, מהמפרץ הפרסי ועד המדבר, נקנח בקפה ועוגה.
חזרה חופשית למלון.
לקראת 21:00 נצא לערב נשים באחד ממועדוני הלילה הנחשבים בדובאי.
חזרה חופשית למלון.

דובאי, שארג'ה, ספארי ג'יפים במדבר
לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לשארג'ה, האמירות השלישית בגודלה באיחוד האמירויות והיחידה המשתרעת לחופי המפרץ הפרסי ומפרץ עומאן גם יחד.
אמירות שארג'ה נחשבת לבירת התרבות של אמירויות המפרץ. בעיר שוכן מטה איחוד הסופרים והמוציאים לאור של איחוד האמירויות. נבקר בעיר העתיקה ובשווקים העירוניים, יינתן זמן חופשי לקניות. אחרי הצוהריים ניסע למדבר ונפגוש את הג'יפים שייקחו אותנו לנסיעת שטח על הדיונות. נעצור בתצפיות מדהימות. לקראת הערב יחכו לנו במאהל ארוחת ערב "על האש" ונהנה ממופע פולקלור.

נצא בבוקר לכיוון האאוטלט הנחשב לטוב ביותר באמירויות
יינתן זמן חופשי לקניות. חזרה למלון לקראת השעה 16:00
בערב נצא לצפות במופע LA PERLA.

צ'ק אאוט מהמלון בשעה 12:00, נצא לכיוון שדה התעופה לטיסת חזרתנו ארצה.

צור קשר

שעות פעילות:

ימים: א-ה
שעות: 09:00-18:00

 

טלפון:
04-6657535

 

כתובת
הכרמל 1, אור עקיבא

Logo

Michaelz@bdgraiver.co.il
04-6657535
הכרמל 1, אור עקיבא

האתר נבנה ועוצב ע"י חברת

דילוג לתוכן